Med start imorgon

2014-05-23 / 22:49:48 / Träning/Hälsa
bilder från weheartit
 
Från sommarlovets första dag hade jag planerat en liten omställning. Ska säga upp gymmet och rensa alla våra skafferi. Men efter dagens deppigheter ville jag inte vänta, alltså tjuvstartar jag min plan redan imorgon. Tänker köra lite striktare kost, se till så att träningen blir gjord(hemifrån) och faktiskt schemalägga den i en träningsdagbok så att jag kan följa allt jag gör. 
 
Men det är viktigt att jag inte pressar mig själv, att jag inte gör sådant jag inte egentligen vill eller är motiverad inför. För när något tvingas gör det sällan mig nöjd eller tillfredsställd. Så det viktigaste av allt är att jag gör detta för mig själv, för att jag vill och jag vet att jag kan. Just nu är jag taggad till topp! 
 
Så från och med imorgon kommer jag att göra bloggen hemskt involverad i hälsa och min kost/träning. Om det är något ni undrar över är det bara att skriva en rad. Svarar väldigt gärna på frågor! 
 
Men nu blir det lite sömn för min del, sov så gott♥



Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till med träningen! :) Det är väldigt motiverande att skriva ner vad man gör, tror det är lättare att träningen blir av då också.

Svar: Ja, tänkte det med, har så svårt att hitta motivationen ibland nämligen!
Soleil Himmelvid

2014-06-04 @ 22:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback