När någonting saknas

2014-05-23 / 16:23:39 / Min vardag
 
Ser jättesneaky ut på min bild, haha. Är i alla fall på väg till ett jobb nu och sedan blir det att hänga på när skjutsen handlar. Har varit en riktigt lugn dag idag, har inte riktigt känt mig helt bra och det är därför bloggen har stått tom hela förmiddagen. Känner mig lite bättre med kaffe i kroppen. 
 
Tror att jag har det lite tufft i perioder just nu, men försöker se på allt härligt och underbart som väntar och komma ihåg att ni också behöver mig. Bloggen är en bra spark i rumpan när jag inte vill gå upp ur sängen. 
 
Hoppas att ni haft en fin fredag i alla fall och kommer att ha dundergosigt fredagsmys ikväll! 
 
 



Kommentarer
Postat av: Emma

Vi behöver dig verkligen, i alla fall jag. Blir alltid inspirerad och glad när jag tittar in här. Hoppas att helgen behandlar dig väl! <3

Svar: Åh vad söt du är! Så härligt att jag kan sprida lite glädje och inspiration, känner mig helt rörd av din fina kommentar. Du får också ha en jättefin helg, nu blev min kväll lite bättre i alla fall!
Kram! :)
Soleil Himmelvid

2014-05-23 @ 20:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback