Produktiv: Vaniljmuffin efter klockan åtta

2014-05-19 / 20:40:00 / Min vardag
Mandel-/Vitchoklad-/Vaniljmuffin
 
Kände mig sötsugen så slängde ihop en smet vanilj/vitchoklad/mandelmuffins. Blev jättegoda, lite synd sådär att vaniljmuffins sällan når "wow"-stadiet. Tycker ni att jag ska slänga upp ett videorecept, filmade hela processen men vet inte om de var så otroliga att de förtjänar att bli förevigade på video, men om ni är nyfikna kan jag slänga ihop ett litet recept! 
 
Nu planerar jag att krypa ner i sängen med en till muffin och läsa min bok tills jag somnar, men först en snabbdusch så att den nybäddade sängen känns helt underbar. Så gosigt med rena och fräscha lakan. 
 
Sov gott sen alla läsare därute! ♥



Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad gott :)

Svar: Ja, passar perfekt när man blir lite extra sötsugen, går så snabbt att göra :)
Soleil Himmelvid

2014-05-19 @ 20:42:18
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback