Ut med kaos och distraktion

2014-05-19 / 17:36:26 / Min vardag
 
Tror inte att jag är ensam om att få sämre konsentration, motivation och minskad kreativitet när allt runt om är kaos. Får aldrig någonting vettigt gjort om städningen ligger och väntar. Men nu är här fint och jag ska njuta lite extra ikväll när jag kryper ner under mina rena lakan i mitt nu dammfria rum. Har till och med duschat pilatesbollen. 
 
Nu ska jag slänga ihop en mumsig sallad och krypa ner i sängen med min bok eller favvorserien, tänker låta min måndagskväll bli söndagskvällen jag missade med ansiktsmask och massvis av med avslappning. 



Kommentarer
Postat av: Veronica

Låter som en bra start på kvällen :) Jag tycker att måndagar känns lite som söndagar

Svar: Det är det definitivt :) Måndag = Söndag!
Soleil Himmelvid

2014-05-19 @ 17:39:26
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback