Glädjerus och lyckopiller

2014-11-05 / 19:25:35 / Min vardag
Jeans - Wrangler / Tröja - Secondhand
 
Blev överaskad av theo och hann på grund av det inte alls slänga upp inläggen jag hade planerat tidigare. Här ovan är åtminstone denna höstdags myskläder, vem älskar inte stora, mysiga och stickade tröjor. Fick även ett glädjande besked ombord på tåget tidigare,  jag är kallad till arbetsintervju på måndag(!), känns helt grymt att bli utvald på sina meriter. Tänker dock inte hoppas på för mycket då där var många sökande, men ska ge tusen procent på måndag och hoppas på det bästa. Hoppas att ni också har haft en helgrym onsdag!



Kommentarer
Postat av: Caroline

åh vilken mysig outfit!! :D

Svar: Ja! :D
Soleil Himmelvid

2014-11-05 @ 19:57:51
URL: http://emmamariaa.for.me/
Postat av: Jessica

Va kul! Hoppas de går vägen :)

Svar: Ja! :)
Soleil Himmelvid

2014-11-05 @ 20:47:56
URL: http://lifetale.blogg.se
Postat av: Lisa

hejsan storälskar din mysiga blogg och har följt dig länge, något som dock har stört mig är att du alltid verkar dra upp skärpan på typ alla bilder du lägger upp vilket faktiskt börjat störa en hel del. sen har du väldigt hög kvalité på din bilder (inget dumt med det) men för oss läsare utan fiber tar det en stund innan man kan se ett helt inlägg då bilderna verkar vara såpass stora. Hoppas du tar detta som konstruktiv kritik och keep on bloggin!

Svar: Hej! Vad härligt att höra att du älskar min blogg! Ska definitivt ta åt mig av det du säger, för hur ska en blogg förändras till det bättre utan lite konstruktiv kritik. Härligt att läsarna tycker till, för om något betyder det att du bryr dig om mitt innehåll! Ha en jättefin dag!
Soleil Himmelvid

2014-11-06 @ 19:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback