Some morning details

2014-11-18 / 09:54:35 / Frukost
Havregurt med björnbär, hallon, blandade nötter, vanilj, kanel och chiafrön / Apelsin
 
Godmorgon alla fina, hoppas att ni hade en härlig start på er tisdag. Njöt av långfrukost(alla frukostar har blivit det som arbetslös - haha) och läste i min bok. Ultimata självtiden om ni frågar mig. Vaknade även med träningsvärk vilket betyder att gårdagen lyckades, har saknat regelbunden träning men blivit så begränsad av min kropp att det kändes skönt att äntligen få bestämma. Livet är ju trots allt vad jag gör det till och den bästa rehabiliteringen känns som lite återvunnen självkänsla.



Kommentarer
Postat av: Ljuvliga Drömmar

Vilken fin morgon du har haft! :)

Svar: Ja, riktigt mysig! Hoppas att du också har haft en fin morgon! :)
Soleil Himmelvid

2014-11-18 @ 10:13:09
URL: http://ljuvligadrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback