Tack för denna gången

2014-10-22 / 18:39:09 / Min vardag
 
Nu säger jag tack för mitt för denna gången. Är helt underbart att få uppmärksamhet och uppskattning från er läsare, lite för underbart ibland. Just nu är mitt liv lite i obalans och jag har bestämt mig för att lägga bloggen på is. Kanske är jag tillbaka om en vecka, kanske inte förrän nästa år. Kanske aldrig. Jag vet inte just nu.
 
Om ni inte klarar er utan mig eller helt enkelt vill hålla er uppdaterade med daglig inspiration får ni mer än gärna följa mig på instagram där jag heter Soleilsillyfaced(går även att klicka på bilden). Kommer att meddela där om bloggningen tar fart igen. Om vi inte hörs mer här vill jag önska er ett superfint slut på 2014 och en helgrym start på 2015. All lycka, ni kommer aldrig att glömmas. Många kramar, er sillyfaced ♥



Kommentarer
Postat av: Jessica

Skönt att du gör det som känns rätt för dig. Jag kommer ju att sakna dina blogg inlägg och hoppas du kommer tillbaka :)

2014-10-22 @ 21:01:13
URL: http://lifetale.blogg.se
Postat av: Emma

Kommer sakna dig och dina blogginlägg! Bästa vardagslyxen är att få läsa din blogg och äta något gott. Hoppas att du gör allt det där du drömmer om och får må fantastiskt resten av året (och därefter). <3

2014-10-25 @ 11:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback