Fundersam frukoststund

2014-09-17 / 13:08:00 / Frukost
Kokos / Kiwi / Kvarg / Vanilj / Müsli / Nötter
 
Tror att det seriösa tvivlet har startat nu och för tillfället lutar det åt att hoppa av min utbildning och ta ett år att tänka och jobba. Har haft dessa tankar i bakhuvudet sedan dag två men bestämt mig för att stanna då klassen är bättre än jag kunnat förvänta mig, malmö mysigare än jag trott och lägenheten helt perfekt(förutom storleken). Alltså har vågskålen vippat fram och tillbaka i över två veckor och beslutångesten infunnit sig vid varje stilla stund. 
 
Tänker nu skriva mig ett CV och fortsätta fundera över min framtid. Jag får inte glömma att inget beslut är helt avgörande, jag är fortfarande ung och dum. Känns bra, det är okej att göra misstag. Hur skulle jag annars lära mig något?



Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Gott!

Svar: Jättegott!
Soleil Himmelvid

2014-09-17 @ 13:24:07
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Alice Gustafsson

Gud vad gott det såg ut, jag älskar kiwi!

Svar: Jag med, sååå gott!
Soleil Himmelvid

2014-09-17 @ 14:10:42
URL: http://avhfoto.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är inte bråttom att hitta rätt! Känner mig som värsta boven när jag säger det eftersom jag själv haft problem att inse detta, men det är faktiskt sant. Du hade modet att testa, sedan om det blir rätt eller fel vet man aldrig, du kommer att testa ännu en sak som kanske inte blir rätt direkt - det är livets berg och dalbana. Det finns personer som är lite äldre än dig som testat säkert tio saker, ge dig själv tiden som du behöver. Jag hoppas att du reder ut tankarna och kommer fram till ett beslut du kan må bra med. Kram!

Svar: Tack för din fina kommentar. Har haft så svårt att få rätsida på vad jag faktiskt vill, men tror att jag väljer detta året till vad jag känner för. Livet är menat att ta tid och så länge jag gör det jag känner är rätt så kommer alla detaljer att lösa sig på vägen. Så fint och skönt att bli förstådd. Kram!
Soleil Himmelvid

2014-09-17 @ 19:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback