Mitt nya hem

2014-09-22 / 18:58:00 / Min vardag
Älsklingarna / Kvällsmatsfix / Hamburgare
 
Nu är ni lite smått introducerade till mitt nya hem, alltså huset jag från och med nästa helg kommer att bo i fram tills studierna tas upp igen, antingen i januari eller september nästa år. Precis njutit av hamburgare framför en dålig film och sitter nu och dricker kaffe så att jag orkar ta tag i lite av mitt rum innan jag ska krypa ner på soffan.
 
Officiellt avskriven från skolan och officiellt utan lägenhet efter helgen. Härlig känsla att allt skedde så fort, men nu - välkommen till flyttkaoset. 



Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh vilka sötnosar du får bo med =)

Svar: Ja, har saknat mina små älsklingar!
Soleil Himmelvid

2014-09-24 @ 07:45:39
URL: http://lifetale.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback