Vad händer nu?

2014-09-18 / 11:02:00 / Min vardag
Frukost, inspiration och ett försök att motivera mig själv
 
Just nu är det nästan klart att jag ska hoppa av. Sista dagen att välja är imorgon om jag i framtiden skulle vilja läsa samma program. Beslutsångest har varit det som stått högst upp på matmenyn de senaste dagarna men det känns som att jag börjar få rätsida på känslorna nu. Det vikiga är att jag koncentrerar mig på det jag vill. Trots att jag inte riktigt vet det själv än. Tar mig lite inspiration från Bella och dricker mitt kaffe. Livet har bara börjat.



Kommentarer
Postat av: Jessica

Varför vill du hoppa av? Var de inte som du väntat dig? Hoppas att ditt beslut känns rätt för dig :)

Svar: Det är ett väldigt vetenskapligt och analyserande program. Jag ser mig själv mer på ett kreativare och mer yrkesförberedande tror jag. Lite tråkigt att jag inte upptäckte det förrän nu. Men allt löser sig så länge man vill :)
Soleil Himmelvid

2014-09-18 @ 12:31:31
URL: http://lifetale.blogg.se
Postat av: Jessica

Aha okey, bara du vet va du vill :)
Ja, allt är möjligt =)

Svar: Ja! :)
Soleil Himmelvid

2014-09-18 @ 13:22:46
URL: http://lifetale.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback