Ett par slitna mjukisbyxor

2015-04-02 / 09:44:12 / Min vardag
 
Hej torsdag! Trots världens påsar under ögonen och nästintill kallnat kaffe i handen känns det som att idag kommer att vara riktigt fin, tänkte slänga på mig träningsbyxorna och promenera ned till stranden medan himlen är blå. Kör ny filmning idag så vart jag än vänder mig kommer kameran att följa med!
 
Känner mig lite back on track och är redo för nya utmaningar, hela min ryggsäck är ju full av värdefulla erfarenheter vid detta laget så vad har jag egentligen att vara nedstämd för. Jag testar mig fram, tar en liten tugga av alla chokladbitar för att vara säker på vilken som faktiskt är min favorit innan ja slukar hela biten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback