Flower Power

2015-04-29 / 14:26:13 / Min vardag
 
Lite plaza och lite walter. Sömnbristen börjar ta ut sin rätt, galet hur dåligt jag sover, känns som att gå runt i dimma. Som ni ser var jag lite delad gällande den förra designen så jag uppdaterade er med en ny en, lagom mycket pill för just nu. Häller förtillfället i mig några droppar kaffe och laddar batterierna för en liten runda i eftermiddagssolen. Låter kameran sällskapa mig för för omväxlingens skull, hoppas att ni haft en fin onsdag!



Kommentarer
Postat av: Carina

Fin mysig bild!. Så där sover ofta vår Molly ok. Katter är goa djur!. :)

Svar: Aw, tack! Ja, helt underbara! :)
Soleil Himmelvid

2015-04-29 @ 17:22:37
URL: http://Bluemoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback