Granola och ryggont

2015-04-27 / 17:23:04 / Min vardag
Havregurt med kokos- & kanelgranola
 
Slängde i brist på något att göra ihop en egen granola. Tog ungefär 45 minuter och slår allt som går att köpa i affären, både i nyttighetsgrad och smak. Receptet slängs upp ikväll!
 
Har förresten fått en mer heltäckande beskrivning gällande varför jag har ont. Jag är tjejen med miljoner diagnoser, eller åtminstone förtillfället. Vi kom fram till att jag har diskbråck(disk som trycker på en nerv i ryggraden), ryggskott och en spänd muskel vid svanskotan. Inte konstigt att jag har ont och svårt att gå alltså. Men livet rullar vidare, förhoppningsvis är det över om några veckor när jag fullföljt alla övningar. Visst är det tråkigt, men det är bara att slänga fram lite kämparglöd(och några nypor granola)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback