Med ett lättare sinne

2015-04-23 / 11:45:14 / Min vardag
 
Varit hos sjukgymnasten och fått diagnos, råd och stöt(el)behandling. Har inte varit såhär glad och smärtreducerad på dagar. Det ser ut som så att jag har en överansträngd muskel(en ganska kort som går mellan höft och framsida lår lite längre in i benet) och ett irriterat ledfäste(leden som används när jag rör benet in och ut i sidled). Detta förstod han gjorde väldigt ont och rekomenderade mig att vila, strecha och ta korta promenader. Så nu känns allting betydligt lättare(om än fortfarande smärtsamt)!

Förresten, fick ett härligt pirr i magen när jag hittade mig i sidan här på blogg.se igen. Galet kul att bli uppmärksammad! Hej alla nya ansiken på andra sidan skärmen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback