Up up in the sky

2015-04-11 / 08:55:00 / Foto: Miljö
 
Vackra solnedgången på väg ner i stockholm igår kväll. Känns lite halvknasigt att vara tillbaka, men denna gången är det endast för en arbetsintervju och inte för att flytta. Fick en liten weekend för mig själv på köpet, ska strosa runt med vänner idag för att sedan göra mig redo för kvällens mingelfest.
 
Jobbintervjun är förresten för Grabbarna grus som mingelfotograf på deras event i Rhodos i sommar.  Håller tummarna för att det går vägen, så länge jag visar vem jag är så har jag gjort allt jag kan och det kan antingen bära eller brista. Lite pirrig - två timmar kvar!



Kommentarer
Postat av: Hemma Hos Felicia

wow, verkligen superfina bilder!! :D

2015-04-11 @ 15:07:43
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback