Blues med Birdlegg

2015-08-01 / 22:33:00 / Fotomaterial/arbete
 
När jag i lugn och ro stod och bläddrade bland bilderna på kameran tittar jag upp och ser denna man framför mig. Inser att det är kvällens nästa artist, ler lite för mig själv och tänker gå vidare. Men nej, så lätt går det inte. Utan han får plötsligt min ögonkontakt och viftar entusiastiskt mig till sig. Väl framme vill han ha världens största och längst kram, skakar min hand och lägger armen runt mina axlar promenerar iväg med mig. 

Han frågar om jag är gift, och när jag säger nej frågar han om pojkvän. Skämtsamt förfärad tar han ett steg bakåt och säger att vi inte kan tala mer då, sedan lyfter han min hand och börjar kyssa mig upp längs med armen och frågar skämtsamt utmanande om min pojkvän någonsin gör så. Ja, det var så här jag mötte Houstonmusikern Birdlegg, och fy jäklar vad grym han var på scen!
 
--
 
Det är så att jag får nypa mig i armen ibland. Jag har verkligen världens bästa jobb där jag träffar helt otroliga människor. Ursäkta ordvalet, men fy fan vad jag älskar att vara fotograf!



Kommentarer
Postat av: linn

Vilka fina bilder!

Skulle bli jätteglad om du ville hjälpa mig i en tävling jag är med i genom att rösta på mitt bidrag genom den här länken:
http://omslagstavling.sportfiskeforum.se/index.php?page=bidrag-191#

Svara gärna om du röstat så kan jag följa dig som tack för din hjälp! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Soleil Himmelvid

2015-08-01 @ 22:57:52
URL: http://goblinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback