By myself

2015-08-26 / 19:49:13 / Min vardag
En väldigt saknad vän - fler fotografier på väg
 
Kommit till insikten att det känns ganska okej att vara själv, låta livet vara impulsivt, bekymmerslöst och oplanerat. Varit och besökt skolan jag börjar på i augusti, kan säga att mina kreativitetsendorfiner har börjat pyra. Snart får jag skapa typsnitt, loggor, måla, fota och skapa ett galet brett portfolio utan gränser. Men först ska jag göra mat, tända ljus, bädda ner mig, titta serie och bara vara för en liten stund. 



Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

Låter härligt!

Svar: Ja, känns som en rätt bra dag ändå!
Soleil Himmelvid

2015-08-26 @ 21:24:58
URL: http://allamarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback