Good mornin' lovely sunshines

2015-08-29 / 11:40:00 / Min vardag
 
Gav mig en väldigt lång morgon och har legat invirad i sängen sedan klockan åtta, ätit långsam frukost, kikat på deltidsjobb och nu äntligen fått igång en maskin tvätt och placerat en kopp kaffe i handen.
 
Åh, det går inte ens att beskriva gårddagen, tror att jag vandrade runt med världens leende hela kvällen. Finns få saker som slår ner nedstämdhet som en bar proppad med lyckliga irländare, livemusik i form av en energisk gitarrist som får alla att dansande sjunga med, en stor öl i handen och den där känslan som jag funnit är så typisk för dublin, att allt är okej. 
 
Blev tyvärr varken kamera eller särskilt många fotografier tagna, istället dansade jag fritt till gitarrsträngar, gick på kullerstensgator i alldeles för höga klackar, levde alldeles för oanvarsfullt och skrattade alldeles för högt. Jag känner mig officiellt välkommen till Irland. 



Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fint

Svar: Hoppas att du haft en fin dag!
Soleil Himmelvid

2015-08-29 @ 11:52:14
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback