Halloumiburgare & Hemlisar

2015-08-06 / 21:27:32 / Dublin Prep
Friskobröd med halloumi, sallad, tomat och bbqsås
 
För det första vill jag säga att provet kändes okej, tror att där åtminstine sattes ett G. Och för det andra....jag och theo är nu föräldrar till en bebislägenhet i centrala Dublin. Theo står i vår väntande hemstad med vår nyckel i hand. 6 dagar kvar till vi flyttar in i vår nyrenoverade trea i Temple bar. Helt otroligt overkligt galet! Börjat packa mina väskor och kommer att somna med ett enormt flyttpirr i magen. 



Kommentarer
Postat av: Ellinor Netsö

Det där såg riktigt gott ut! :)

Svar: Är supergott! Bästa alternativet enligt mig om man vill skippa kött! :)
Soleil Himmelvid

2015-08-06 @ 21:36:40
URL: http://ellinornetso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback