Årsresumé - Del 1/3

2015-12-29 / 09:55:27 / Min vardag
- Började året med en joggingrunda i världens bästa gran canaria / Vid hemkomst satte jag både teori och uppkörning vilket resulterade i ett efterlängtat körkort(!) / Tog mina lådor och flyttade till stockholm / Började studera journalistik vid Södertörn -
 
- Flyttade tillbaka till hallandsåsen och färgade mitt blonda hår brunt / Spelade in cover med Theo / Började skriva väldigt mycket / Packade lådorna igen och flyttade tillbaka med pappa till getinge -
 
- Färgade mitt hår igen, denna gången blev det superrött / Tog mängder med porträtt privat, däribland på josse, theo och kim / Kickstartde den efterlängtade träningen igen / Packade resväskan och flyttade till ängelholm för att jobba i som provanställd i en nyöppnad fotostudio -
 
- Fick ryck och klippte av mitt hår, kändes helt galet skönt / Flyttade tillbaka till lägenheten i Getinge efter riktigt dålig situation på jobbet / Fick diskbråck och kunde knappt ta mig upp ur sängen, minns promenade jag gjorde för bilden ovan och hur ont det gjorde att bara stå upp / Innan diskbråcket åkte jag till Stockholm en helg för en arbetsintervju för fotojobb hos Grabbarna Grus (valde dock att inte ta jobbet på grund av väldigt oproffesionella arbetsgivare) -



Kommentarer
Postat av: j u n i t j e j

Trevlig sammanfattning!

Svar: Tack! Alltid så kul att se tillbaka på allt man lyckats med, bästa motivationen inför följande år!
Soleil Himmelvid

2015-12-29 @ 19:09:51
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback