Årsresumé - Del 2/3

2015-12-30 / 08:28:00 / Min vardag
- I brist på möjlighet att röra mig mycket experimeterade jag en del hemma med kameran / Låg även på golvet och målade i timmar / När ryggen bättrat sig blev det en del myshäng i stallet / Jag och theo åkte till Dublin för att kolla in staden och skolor -
 
- Spenderade många sommarkvällar i ängelholm / Åkte till brorsans stuga för att fira lilla Viggos dop / Hade en regnig men otroligt minnesvärd midsommar med fina människor / Fick min första fotografering med kunder jag inte känt sen tidigare -
 
- Tog emot fler fotobeställningar och hade mysigaste arbetsplatsen i stan / Färgade håret brunt igen / Klippte av håret igen / Fotograferade mitt första bröllop, vilket jag fortfarande ser tillbaka på och är riktigt nöjd / Berättad att jag och theo skulle flytta till Dublin / Fick möjligheten att vara fotograf på Morfars Folkfest där bl.a. Thomas Di Leva uppträdde -
 
- Gjorde mitt sista fotojobb för sjudagar, definitivt en minnesvärd kväll / Checkade i matte nationella på listan / Flyttade till Dublin och började nytt jobb(!) / Hade en berg- och dalbansmånad och lärde mig värdesätta egentid -



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback