Årsresumé - Del 3/3

2015-12-31 / 12:58:00 / Min vardag
- Levde livet i Dublin, gick på min allra första stand-up / Besökte olika ställen i Dublin däribland Dublin Zoo / Färgade håret guldigt med henna / Vi fick besök av Mofo och firade fina Theos födelsedag på bästa restauranghaket i stan -
 
 
- Besökte Sverige och hade  en otroligt kämpig flygupplevelse med nödlandningar, tåg- och bussförseningar i mängder / Åkte tillbaka till Dublin och tog många långpromenader med Theo / Färgade håret brunt, hängde hemma och mådde ganska dåligt / Flyttade tillbaka till sverige -
 
- Gjorde mitt första riktiga tidningsjobb på några månader / Färgade håret orange och spökade ut mig för en utgång på halloween / Saknade Theo och dublin så att hela kroppen gjorde ont / Gick på en hel del arbetsintervjuer -   
 
- Färgade håret jättemörkt och köpte världens finaste skjorta / Firade min systers bröllop tillsammans med familjen och en hel drös journalister / Spenderade massvis med dagar i ängelholm efter 6 veckor från theo / Bokade biljetter tillbaka till Dublin
 
-----
 
Ja, här är min sista samanfattning och jag kan inte säga annat än jäklar, vilket år det har varit. Ikväll firar vi att det är slut och imorgon startar vi på nytt blad. Varje år har jag överstigit mina förväntningar på mig själv och nu jäklar ska 2016 inte vara anorlunda. Om fem timmar kommer theo för vegetarisk tapas och efteråt tar vi bussen med fina vännen in till stan för att skåla in det nya året. Men nu, ja, nu blir det städning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback