I'm Ready

2015-12-27 / 19:37:07 / Inspiration
 
ÄR SÅ RESSUGEN. Blir galen här. Räknar ner dagarna som går i superslowmotion, femton dagar kvar tills jag åker. Alltså två veckor från imorgon. Planen är minst två veckor i Irland. Och efter det är min kalender öppen. Lite sugen på tyskland, eller portugal, eller USA, eller ett varmt land. Har som mål att nå sex länder innan sommaren, om jag inte blir kvar i irland vill säga. Ge mig avresa nu, som jag längtar!
 
Blev förresten lite stopp i uppdateringen, firat lite långjul med theo och inte ens öppnat bloggen. Så kan det bli ibland. Nu blir det fortsatt serietittande med en clementin eller två. Hörs imorgon finisar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback