Fredagstaco på en onsdag

2015-02-18 / 21:08:00 / Min vardag
 
Haft en långlång dag idag och kommer att bli en tidig kväll. Lånat massvis med inspirerande böcker och köpt världens finaste kavaj från pull&bear. Varit en fin onsdag.
 
Det känns som att klumpen i magen har börjat lösas upp nu efter flytten. Som att det äntligen känns okej igen, att positiviteten smyger tillbaka. För jag hade ångrat mig om jag aldrig testat hoppa över kanten i januari och följa min dröm. Men sedan vet man aldrig om det faktiskt är rätt förrän man testat. Jag behövde göra det. Precis som att jag behövde hoppa av och göra det som kändes bäst i magen i slutändan. Nu har jag tusen drömmar och tusen möjligheter, det är aldrig helt fel.



Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mumsigt :D

Svar: Ja! :D
Soleil Himmelvid

2015-02-19 @ 15:28:45
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Evelina Björkdahl

Beundrar dig för att du verkligen prövade din dröm! Väldigt beundransvärt :)

Svar: Åh, vilka fin ord! Man vet ju aldrig om det är rätt förrän man har testat, hellre tre veckor av kaos än ett helt liv av ovisshet och ånger :)
Soleil Himmelvid

2015-02-19 @ 20:28:07
URL: http://ebjorkdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback