Lördagslunch:

2015-02-15 / 13:27:31 / Min vardag
Surdegsknäcke med bladspenat, ost och gurka

Myser runt här hemma med min tjocka gosisplutt och skriver min novell. Ska strax köra på lite jobbsök och dusch innan jag tar tag i det obligatoriska uppakandet och tvättandet efter flytten. Blir dock inget större fix i rummet då vi flyttar igen om två veckor, men behöver åtminstone komma åt mina kläder. Hade förresten en världsmysig allahjärtansdag med många timmars låtinspelande, wook, yollibox och filmtittande. Livet är ganska fint trots uppförsbackar. Hoppas att ni också njöt ordentligt igår!



Kommentarer
Postat av: ▲ R O B I N N S

Gud vilken söt katt! :)

Svar: Tack, visst är han! Mitt lilla gosmonster! :)
Soleil Himmelvid

2015-02-15 @ 14:02:45
URL: http://robinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback