Some dream big

2015-02-12 / 11:41:18 / Min vardag
Källa: weheartit 
 
Jag och min vän josefine har som jag talade om igår bestämt oss för att boosta vår kreativitet och detta har vi tänkt göra genom att få igång vårt skönlitterära skrivande. Varje söndag ska vi ha skrivit en novell i önskad form efter ett tema vi valt en vecka tidigare. Både har sedan barnsben nämligen haft flyktiga drömmar om att bli författare, och någonstans måste vi börja även om vi inte når längre än näsorna räcker. Vore ni intresserade av att läsa mina texter? I så fall skulle jag kunna publicera dem varje vecka efter feedbacken från josefine!  



Kommentarer
Postat av: Evelina Björkdahl

Åh jaa jag vill läsa! Går också och bär på massor av historier, detta kanske peppar igång mig till att skriva jag med :)

Svar: Vad kul! Jo, har alltid älskat att skriva men alltid funnit det så svårt att komma igång! :)
Soleil Himmelvid

2015-02-12 @ 18:45:41
URL: http://ebjorkdahl.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, vilken bra idé! Jag skulle jättegärna vilja läsa!

Svar: Vad roligt att höra! Då är det kanske dags att jag försöker skriva några rader, söndagen närmar sig med stormsteg!
Soleil Himmelvid

2015-02-13 @ 08:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback