2015: Mina 15 mål

2015-01-15 / 16:59:49 / Inspiration
- Med en inspirerande återblick på 2014 -
 
1. Körkort
2. Säga ja till möjligheter jag vill oavsett om det skrämmer mig
3. Göra minst 1 lång resa
4. Gå på magkänslan och ta vara på stunden
5. Vara impulsiv
6. Fokusera på mig
7. Hålla uppe träningen (löftet 99% av alla ger vid årskiftet...)
8. Bli bättre på att uttrycka uppskattning och kärlek
9.  Låta inköp bli investeringar istället för slöseri
10. Få valfri text eller foto publicerat i en tidning jag inte publicerats i tidigare
11. Få fina naglar
12. Utnyttja min nya juicepress till max
13. Låta kameran skapa vardagskonst
14. Avsluta allt jag påbörjar
15. Låta mig själv ha regelbunden självtid med guldkant - andas



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback