Skål för att jorden är rund

2015-01-04 / 20:47:00 / Inspiration
 
Eller ja, snarare allt jag så enkelt tar för givet. Fina pappa hade köpt champagne för att fira mitt antagningsbesked, så vi fyllde hela glas med rosa bubbel nyss. Men jag vill inte bara skåla för att jag kom in på min drömutbildning.
 
Jag vill skåla för att jorden är rund. För att jag har en omtänksam familj, en underbar och älskad pojkvän, en ljus oskriven framtid med början i vår. För att jag har otroligt fina vänner, för att jag fick möjligheten att resa bort över nyår och sola in året med den jag älskar. Jag vill skåla för allt jag är och allt jag drömt om. Skåla för ett nytt år fullt av möjligheter och oförutsägbara stunder. Ja, skåla för allt här i livet. Skål.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback