Ingen dans på rosor

2015-01-21 / 16:22:19 / Min vardag
 
Dessa två dagarna på högskolan har jag insett att det pengarna försvinner främst på förutom kurslitteratur är det livsuppehållande kaffet. Att studera är definitivt ingen dans på rosor, hur bra man än trivs. Just nu ser jag inte riktigt ett slut på stressen och förstår inte ens hur jag riktigt har tid att driva en blogg. Men vet ni vad - jag tänker göra tid. Som ni ser är här fullt med snö vilket är hur mysigt som helst, speciellt när jag tvingas sitta inne och har möjligheten att mysa till det ordentligt. Har haft en "ledig" onsdag full av plugg vilket även ska vara sysselsättningen resten av kvällen. Hoppas ni har det fint! 



Kommentarer
Postat av: J.

Kämpa på! När du står där klar med din drömutbildning och kan ägna din framtid åt att arbeta med något du verkligen brinner för så kommer det vara värt det :)

Svar: Exakt! Tack för alla fina ord, det motiverar mer än du tror! :)
Soleil Himmelvid

2015-01-21 @ 17:11:50
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fina bilder!

Svar: Tack så mycket!
Soleil Himmelvid

2015-01-21 @ 17:27:56
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Beatrice Jakobsson - Fotograf

Åhh, så fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Soleil Himmelvid

2015-01-21 @ 17:54:58
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Evelina Björkdahl

Alltså kaffe, det är ju det man behöver mest av allt typ. Härliga bilder på snön!

Svar: Helklart, skulle inte klara mig annars! Tack!
Soleil Himmelvid

2015-01-21 @ 19:35:33
URL: http://ebjorkdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback