Magiskt energirus & sockersöta läsare

2015-01-18 / 07:46:21 / Min vardag
 
Förlåt för att jag aldrig hörde av mig igår men jag sitter här just nu utan internet. Förhoppningsvis går det att fixa redan idag men annars blir det först imorgon. 
 
Har så mycket jag vill säga men för att starta det hela måste jag säga att allt känns helt magiskt. Trodde att hemlängtan och ångest var obligatoriskt första kvällen och morgonen, men när jag vaknade imorse och insåg vart jag var fylldes jag av energi och glädjerus. Min lägenhet är än så länge över förväntan, området är över förväntan, alla är trevliga, hade flyt hela vägen från flygplatsen igår. Redan mött en supersnäll granne och åt världens största pizza igår från restaurangen som ligger knappa 200 meter från min dörr. 
 
Idag ska jag städa, handla lite och utforska området. Bor förresten superfint mitt i skogen med ängar, joggingslingor och hyfsat bra och regelbunden kollektivtrafik in till stockholmcity på sådär 20-30 minuter. Förstår ni vad jag menar med att allt känns över förväntan(!). Blev kanske ett lite babbligt inlägg här men fler bilder kommer såfort internet rullar på här(ska förresten vara fiber och supersnabbt!
 
Hörs senare alla sockersöta läsare - nu startar vi äventyret!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Kul! Hoppas att de fortsätter att överraska

Svar: Antar att min tur tog slut igår när jag missad 2 av 3 färdmedel på vägen från ikea till lägenheten, men det fick sluta med taxi och en varm dusch när jag kom hem. Otroligt att inte ens det riktigt kunde förstöra mitt humör, allt känns verkligen på topp! Ha en fin måndag! :)
Soleil Himmelvid

2015-01-18 @ 08:27:33
URL: http://lifetale.blogg.se
Postat av: Linnéa Olsson

Så roligt att få sådana känslor, och grattis till lägenheten :)

Svar: Ja! Nu hoppas jag att livet fortsätter överaska mig till det bättre även idag, tack! :)
Soleil Himmelvid

2015-01-18 @ 09:40:43
URL: http://mylifeaslinnea.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, vad underbart det låter! Och så får du en chans till att inreda precis som du vill ha det, hur bra är inte det? :) Hoppas att du får en fin dag!

Svar: Ja! Börjar komma i ordning redan och här kommer att bli så fint! Detsamma! :)
Soleil Himmelvid

2015-01-18 @ 10:10:18
Postat av: J.

Gör gärna en "home-tour" när du kommit i ordning. Tycker sådant är kul :)

Svar: Definitivt! Har så mycket inlägg jag vill få upp men just nu ser det ut som att vi inte har några föreläsningar på onsdag, ska försöka ta tag i det då! :)
Soleil Himmelvid

2015-01-18 @ 21:17:06
Postat av: Evelina Björkdahl

Wooow, vad roligt :D Ska bli spännande att följa din resa!

Svar: Ja! Tack, är så taggad på att få se vad denna våren kommer att bära med sig! :)
Soleil Himmelvid

2015-01-19 @ 01:05:34
URL: http://ebjorkdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback