My first day

2015-01-19 / 17:13:01 / Min vardag
 
Båda bilderna beskriver mig väldigt precist just nu. Utbildningen är minst sagt intensiv, men nu har jag första veckan upplanerad på papper, mitt körkort är efterskickat till min nya adress, flera studieböcker är införskaffade(och plånboken tom...), tvättid är bokad, internetroutern är meddelad saknad och nu är det dags för lägenhetspyssel, lite mer kursplanering och läsning av några tiotalssidor i boken "Reporter: en grundbok i journalistik".

Kanske låter som att jag har haft en helgalen dag, och det har jag, till tusen. Men är obeskrivligt härligt och motiverande att bli lite utmanad efter flera månader av hemmasittande. Så nu jäklar kör vi  stenhårt och går ut med en välförkänad examen om tre år!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Härligt att då låter så pepp :D

Svar: Ja, haha, utan lite positivitet skulle detta aldrig fungera! Mitt schema är proppfullt! :)
Soleil Himmelvid

2015-01-19 @ 17:35:57
URL: http://lifetale.blogg.se
Postat av: Emma

Hejaheja! Låter som en toppen första dag! Man blir allt lite knasig i huvudet efter mycket information.. Ser fram emot att se hur lägenheten ser ut :)

Svar: Ja, minst sagt! Men det är bara att ta en kopp kaffe så löser sig allt! Ja, ska försöka få upp lite bilder och möjligtvis en video i veckan! :)
Soleil Himmelvid

2015-01-19 @ 18:48:18
Postat av: Binnås

Hejahejaheja!!! Du kommer klara detta galant, du kommer bli en riktigt stjärna! Visa nu vad Getingebor går för ;) <3

Svar: Ja! Detsamma för dig! ;) <3
Soleil Himmelvid

2015-01-20 @ 08:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback