My new baby: Galaxy S5

2015-01-08 / 21:16:37 / Min vardag
 
Min förra mobil bestämde sig för att krångla till sig ordentligt så idag gick jag och snälla pappa bort till phonehouse och införskaffade mig finingen ovan. Känns som en tidig och välbehövd flyttpresent. Så glad! 
 
Småhandlar nästan dagligen nu inför lägenheten så det blir lite svårt att fota allt, ni får helt enkelt vänta tills jag är inflyttad och klar, om nio dagar. Åh, känns helt galet! Imorgon blir det födelsedagsfirande med två fina kompisar och på lördag fika med familjen. Känns som att fylla år en gång extra. Ikväll blir det att plugga massvis inför körkortet och så håller jag tummarna inför imorgon!



Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Fin :d

Svar: Tack! :)
Soleil Himmelvid

2015-01-08 @ 22:34:44
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: Jessica

Den är hur bra som helst =) Älskar min!

Svar: Härligt! hoppas att vi ska leva lyckliga i ett par år! :)
Soleil Himmelvid

2015-01-09 @ 07:54:55
URL: http://lifetale.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback