Studiestress och vintervärlden

2015-01-22 / 20:10:00 / Min vardag
 
Jo, vad har min blogg bestått av idag? Bilder på mig! Men så blir det när dagarna går åt till plugg, matlagning, disk och pendling dag in och dag ut - då behöver jag tramsa av mig lite med fina egobilder. Har haft en mysig men lång dag med lite stress hit, lite studieångest där men kantad med guldögonblick som lunch från översta våningen med utsikt över vintervärlden, föreläsningsskratt och lite avslutande laxsoppa. 
 
Film på rummet kommer till helgen när jag har lite ledig tid att städa(haha). Ska även försöka komma in i lite bättre blogg-, och gymrutiner. Nu blir det plugg, serier och tidig sovgång inför morgondagens två seminarium!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback