Utgrävningsarbete part. 1

2015-01-23 / 16:05:00 / Inredning
 
....eller så illa kanske det inte var? Känns åtminstone bra med lite tomma ytor. På grund av det lilla utrymmet tas rummet upp alldeles för fort. Imorgon blir det dammsugning, skurning, storhandling, tvättid och det sista plocket. Så då blir det även att filma lite granna. Kan inte säga om filmen kommer upp imorgon eller söndag, men i helgen ska det åtminstone bli.
 
Nu är det dags för mig att diska och göra mat, så galet hungrig! Ikväll blir det även min premiär på studentpuben, firar att jag klarade första vecka. Känns så grymt bra att vara här. Att göra det jag gör. Och att verkligen tro på mig själv! Tycker att alla som läser ska köra lite extra fredagsmys åt mig ikväll då det för mig dröjer enda till nästa fredag. Som jag längtar efter honom, kan knappt vänta.♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback