About now

2015-07-21 / 20:45:00 / Mat & Recept
8 bitar mitti-veckan-lyx
 
Efter toppad nervositet och färdigskrivna stödord (uppslagsverk) får jag ett mejl om att intervjun är framflyttad till imorgonbitti. Att det ska vara sådär typiskt, var helt ultimatladdad. Glädjades åtminsone över den väntande kvällmaten efter en timme i spåret och laddar nu mentalt inför morgonens två interjuer och språktest, först ett med rekryteringsfirman och sedan en med det faktiska företaget någon timme senare.
 
I och med att kvällens planer blev framflyttade får tyvärr mitt detaljerade dublininlägg göra likaså, flyttas fram. Så imorgon efter den sista intervjun(planeras kring klockan två irish time) tänker jag ladda upp med alla månaders planer och alla planer som komma skall. Håller även alla tummar och tår för att min något tvivelaktiga engelska håller dagen ut, om så blir har jag en väg in i det irländska arbetslivet(på en något försvenskad nivå).
 
Nu kör jag bad, bones och b(h)årinpackning lite avslutande och förberedande, sov gott alla fina. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback