Det där som ingen vet

2015-07-21 / 15:43:18 / Min vardag
 
På något sätt är detta lättare att berätta för er än de som står mig nära. Det som faktiskt förändras är vem jag delar kaffe med på morgonen och vem jag impulsdricker vin med en tidig måndagskväll. För oavsett vad det blir av mig kommer min vardag fortfarande att vara en lika stor del av er frukostläsning. Oberoende av vilket land jag vaknar i på morgonen. 
 
I augusti flyttar jag och Theo till Irland. Till Dublin nämre bestämt. Så om en ynka månad blir jag sambo, irländare och troligen anställd och studerande. Hör ni också hur fantastiskt orealistiskt detta låter?  Helgalet. Men vad jag vill få sagt är egentligen att jag vill ta med er på min resa. Hur jag tog mig därifrån jag stod när vi i maj beslöt oss för detta till vart jag står nyinflyttad om några veckor(och en hel värld längre än så).

Idag väntar en förberedande arbetsintervju och imorgon är planen att göra den på riktigt. Tänkte att jag ikväll kan gå igenom alla trappsteg jag än så länge klättrat uppför. Och förhoppningsvis berätta att arbetsintervjun sattes galant. Men vi ska inte jinxa något(men jag vet att jag är ganska så fantastisk). Håller alla tummar och tår och sänder mängder med kärlek och tacksamhet till er som bara är helt underbara där på andra sidan skärmen. Nu kör vi detta tillsammans!
 
 



Kommentarer
Postat av: J.

Vad kul! Blir spännande att följa :)

Svar: Ja! Galet nervös, men det tror jag är lite av spänningen! :)
Soleil Himmelvid

2015-07-21 @ 16:45:17
Postat av: Anonym

Va kul, Irland låter häftigt!

Svar: Jo, känns helgalet!...men rätt så häftigt det med!
Soleil Himmelvid

2015-07-22 @ 12:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback