Från en försvunnen dag

2015-07-20 / 17:28:00 / Min vardag
Porträttfotografering i Juni
 
Här är två fotografier från porträttfotograferingen jag gjorde för några veckor sedan. Helt glömt att visa er denna lille pojke som snällt lät sig fotograferas en somrig junidag.

Men nog om det. Ni kanske sett att jag piffade till desigenen litegran? Lite mer färg och karaktär. Passar bra en dag som denna. Lite förändring mitt i förändringen. Har något att avslöja för er. Något som jag hållit på i flera månader. Något stort. Något vansinnigt. Åtminstone till den grad att jag kan kallas tokig. Men innan något vill jag ta en sommarpromenad och rensa tankarna. Imorgon väntar arbetsintervju och inventering här i hemmet. Hörs sen alla alldeles underbara läsare. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback