Kunde inte lämna det jag skapat

2015-06-01 / 10:12:13 / Min vardag
 
Vad tog det, 12 timmar innan jag insåg mitt misstag och återvände? Kändes superknasigt att klicka sig in någonannanstans för att skriva inlägg. Gjorde lite ont i hjärtat. Så nu är jag tillbaka alla de fruktansvärda timmarna senare. Hoppas ni hänger med i svängarna!
 
Dricker förövrigt mitt morgonkaffe med tillbehöret näsduk. Frustrerande nog är jag i mellanläget där kroppen inte har energin men psyket inte klarar en enda sekund till i sängen. Tänker glida genom alla dublinbilder så att ni bjuds på en riktig bomb. Och sedan kanske filmen, som jag troget spelade in till min pojkväns stundvis illa dålda frustration, poppar upp på min kanal senare idag. Ha det superfint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback