A hint of color

2015-03-13 / 07:08:56 / Min vardag

GOODMORNING SUNSHINES. Gör förtillfället mig redo för morgonmilen med en kopp kaffe och några skivor grapefrukt, tänker inte missa en sekund av vårvädret. Doppade förresten håret i en färgburk igår, som jag saknat att vara ordentligt rödhårig, var väl kring 2 år sedan sist. Nu får vi se hur lång tid som hinner gå innan jag ångrar mig. Eller hur lång tid det tar innan tvätt och sol har eliminerat det till sista hårrot. Men som sagt - godmorgon!



Kommentarer
Postat av: Evelina Björkdahl

Men vad fiiint! Älskar rött hår! Jag hade också det för några år sedan, men tröttnade på att konstant fixa med det. Hoppas din färg håller bra!

Svar: Jag har också haft det flera gånger tidigare och slutat av samma anledning som dig! Antar att suget blev för starkt, håller tummarna att det sitter bättre denna gången!
Soleil Himmelvid

2015-03-16 @ 10:43:45
URL: http://ebjorkdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback