Dagens tips: Smart förvaring för smink/smycken

2015-03-05 / 08:29:43 / Skönhet
 
Har länge letat efter den perfekta förvaringen för mitt smink och mina smycken, tittat på olika prisklasser, former och färger. Men inget har känts lika smidigt, billigt och praktiskt. Letat efter en ask med olika fack där jag enkelt skulle kunna skilja på allt men samtidigt ha allt synligt och nära tillhands. Och vet ni vad, just detta fann jag mitt i flyttröran. Fiskeaskar!
 
Genomskinligt - enkelt att ha koll på vad jag har och inspireras
Enkelt att stapla ovanpå - tar inte mycket plats
Går att anpassa - facken gick att välja storlek på själv då mellanväggarna gick att flytta på
Billigt - kostar inte mycket och enkelt att få tag på



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback