Early tuesday

2015-03-17 / 07:30:58 / Min vardag
 
Njuter i stilla takt av mitt kaffe och ska strax dra på mig löparskorna för en timme eller två i spåret under min morgonmil. Småkallt ute men solen värmer ganska fort upp kroppen trots den tidiga timman, sen väntar en grön frulle och tidsbokning av akupunktur. Fortfarande smärtor efter ett år, och jag kan inte säga att det blir något annat än sämre förtillfället. Menmen, låter det inte dra ner morgonhumöret - med kaffe i magen är jag på topp!



Kommentarer
Postat av: Bintu Malm Fraser

Inspirerande! Låter som en helt underbar dag :-)

Svar: Ja, det känns det som! :)
Soleil Himmelvid

2015-03-17 @ 07:36:21
URL: http://bintan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback