My thursday:

2015-03-26 / 21:38:00 / Foto: Miljö
 
Idag stod min första fotografering på schemat, och som ni kan se här ovan gick det till och med ganska bra. Är faktiskt riktigt stolt över min insats. Imorgon väntar fyra(!) fotograferingar. Så kan enkelt säga att jag har fullt upp om dagarna. 
 
Som ni förstår just nu har jag varken mycket tid eller energi över till att blogga lika aktivt som tidigare, vilket förhoppningsvis dock löser sig när jag kommit in i mina nya rutiner, vilket betyder att här inte kommer att dyka upp lika många inlägg som tidigare. Fast utan att ens analysera saken bestämde jag mig för att inte sluta blogga på grund av tids- och energibristen, för det är ju trots allt något jag verkligen tycker om att göra. Så om ni vill fortsätta hänga kvar så kommer det att bjudas på färre inlägg, men de som kommer upp kommer att ha mycket att göra med studion, fotograferingarna och självklart en del ur vardagslivet. Stay updated och ha en jättefin kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback