Todays Greens / Interviews

2015-11-25 / 16:38:00 / Min vardag
 
Så, då var stadsrundan avklarad och jag har äntligen fått mitt efterlängtade kaffe. Blev en lyckad(tror jag) arbetsintervju och om jag inte var peppad tidigare så är jag det nu. Efter jobbintervjun blev det vidare till en tidningsintervju med Niklas Musco inför hans julkonsert i Halmstad. Lite trött efter inresa från Stockholm försov han sig och öppnade nyvaket dörren iklädd kalsonger. Men intervjun sattes fint trots allt och morgonfrillan fick bli dagens fotofrisyr. Efteråt lyckades jag även få med mig lite fina saker från stan och tog en snabb lunch med fina syster, alltid välkommet. Nu kör vi bildredigering och koffein - ha det fint!



Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad gooott!

Svar: Ja, bästa i stan!
Soleil Himmelvid

2015-11-25 @ 19:17:35
URL: http://elinlarsson.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback