Välkomnar en ny kategori till världen

2015-11-21 / 18:30:00 / Soleils jobbguide
 
Fick en efterfrågan från en läsare om dela med mig av lite jobbtips så tänkte att varför inte starta en hel kategori fylld med min expertis(/tur).

Är verkligen inget proffs och gissar på att det tyvärr handlar mycket om tur och rätt kontakter i arbetsvärlden. Men tänkte att jag åtminstone skulle ge detta ett försök, för kanske finns där några guldkorn i  mina tips trots allt. Varje måndag från och med nu kommer det en ny del i min jobbguide. Ta det med en nypa salt, jag kommer inte med en mirakelkur utan endast med ett hopp om att inspirera åtminstone någon att ta ett steg eller två i rätt riktning. Om ni har några önskemål på vad jag ska ta upp välkomnar jag helklart förslag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback