En gränd i temple bar

2015-10-10 / 15:49:42 / Min vardag
 
Here I am once again. Eller ja, tillbaka i lilla Dublin. Dricker mitt kaffe. Stirrar ut genom fönstret. Väntar på att theo kommer hem. Diskar. Lagar mat. Äter. Sover. Dricker mitt kaffe. Stirrar ut genom fönstret. Väntar på att theo kommer hem. And over and over. Just nu är livet på repeat och jag vill inget hellre än komma ut ur min rastlöst motivationsbefriande bubbla. Just nu ser det ut som att jag kommer flytta tillbaka till sverige, jobba för tidningen och köra på med soleils fotografier. Just nu känns det dock inte lockande alls, tyvärr. Men långsiktigt tror jag att det är rätt val. Jag behöver lära mig bli glad igen, just nu är allting mest pressat och ångestfyllt.

Tänkte att det var dags för en uppdatering, och strax en hög med hästfotografier. Sedan kanske behöver dra på mig de där skorna och ta mig ut genom dörren som theo sa. Hur mycket jag än hellre ligger under täcket tills han kommer hem igen. Hoppas att ni har det fint allesammans i alla fall!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback