Face- & Hair look:

2015-10-12 / 15:01:42 / Skönhet
 
Här sitter jag och dricker kaffe som alltid. Tänkte strax ta mitt pick och pack för att bege mig ut en runda innan theo är hemma från skolan, kaffepåsen börjar eka tom och kanske att det behövs något att lägga på mackan. Ska även försöka ta mig energi att boka den där flyttbiljetten tillbaka till sverige. Tar minst sagt emot och troligen blir det att fälla några tårar under processen. Menmen. Än väntar där fler äventyr. Har haft två riktigt fina månader. 



Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Du passar jätte bra i de läppstiftet :D

Svar: Åh, tack så mycket! Mitt favorit! :)
Soleil Himmelvid

2015-10-12 @ 15:15:35
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback