Good Morning September

2015-09-01 / 11:15:55 / Dublin Prep
 
Hejdär september, ny månad och nya äventyr. Imorgon är det tre veckor sedan vi satte nyckeln i dörren här borta, tiden går helt galet snabbt. Spenderade min morgon med att rita, diska och hänga in tvätt. Nyduschad med väntande kaffeplaner funderar jag på vad jag ska spela in för video idag. Kanske bara en tråkig pratvideo där jag pratar om Dublin och hur allt började, är och fortsätter? Men nu behöver jag kaffe, hör senare finisar!



Kommentarer
Postat av: Annsoh

fina bilder! :) vad händer idag :)?

Svar: Tack så mycket! Tänkte slänga ihop en Dublinsamanfattning och gå en promenad :) Vad händer hos dig?
Soleil Himmelvid

2015-09-01 @ 11:38:06
URL: http://nouw.com/annsoh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback