Blandade känslor

2016-04-19 / 15:37:00 / Min vardag
 
Gällande mitt hår. Haha. Kära läsare. Experimentera aldrig hemma. Min pojkvän tycker att jag är fin. Jag tycker att jag är gul, blå, lila, grön och silvrig. Antar att det kräver en förklaring - tonade håret kallare....trodde jag. Så vad tycks? Rockar jag min konstiga regnbåge eller borde jag springa till Kicks iklädd mössa?
 
Nu blir det åtminstone städ, plugg och en prommis i det galet fina vårvädret(mössa eller inte, det är frågan). Ha det så fint därute!



Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag tyckte det såg coolt ut! :)

Svar: Tack så mycket, det värmer! :)
Soleil Himmelvid

2016-04-19 @ 15:48:53
URL: http://lyckoruset.se
Postat av: Ellen

Jag tycker din färg är svincool! Man kan liksom inte se vilken färg det är... Men du ska alltid göra det som du tycker är bäst för dig och ditt hår :D

Svar: Tack! Nej, det är verkligen en blandning av nyanser. Ja, tack igen! :)
Soleil Himmelvid

2016-04-19 @ 16:14:34
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback