New in: Mossgrönt

2016-02-23 / 11:01:42 / Shopping
 
Tror bestämt att detta är min favoritfärg, inte minst för det passar till alla årstider utan för att det även är färgen som bäst framhäver mina naturliga färger i hud och ögon. Slängde med mig ovanstående kofta och t-shirt när jag promenerade förbi h&m igår. Bättre bild kommer i outfitinlägg!
 
Har förövrigt suttit med ekonomiboken hela morgonen och läst om finansiellt sparande, bnp och en hel del andra index. Kan ju inte säga att det har varit det roligaste kapitlet, längtar till lunch och youtubepaus. Och efter en egen lägenhet. Men allt går ju inte att få bums. I alla fall - hoppas att ni har en mysig förmiddag därute!



Kommentarer
Postat av: Sarah

Kul me lite nytt :)

Svar: Ja, det är ju det! :)
Soleil Himmelvid

2016-02-23 @ 13:08:21
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: Helene

Jätte fin färg! :D

Svar: Tack, visst är det! :D
Soleil Himmelvid

2016-02-23 @ 13:14:54
URL: http://minttu.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback