Something new:

2016-01-21 / 16:20:56 / Shopping
 
Har letat efter rosenvatten ett tag nu och hittade äntligen något som lät precis som det borde. Ekologiskt, alkoholfritt, phneutralt, okej prisklass, med aloevera osv. Nu är det bara upp till bevis att se om det är så bra som jag hoppas. Håller alla tummar och tår. Var även en superturist och köpte det finaste halsbandet i souvenirbutiken. Nu ska jag ha tur med mig överallt.

Med störst sannolikhet lämnar jag världens bästa stad på måndag igen, skulle ljuga om jag sa att det inte gjorde lite ont i hjärtat. 



Kommentarer
Postat av: J.

Prova även deras deo pomegranate, den doftar ljuvligt och är utan aluminium och annat mög :D

Svar: Får titta på det, tack för tipset! :D
Soleil Himmelvid

2016-01-22 @ 11:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback